Doamne iartă-mă că astăzi am făcut un curier să „piardă 10 minute”, după ce nu i-a răspuns nimeni la telefon și totuși a venit la adresă. Și iartă-l și pe el că avea să-mi mai dea 1 leu și a presupus că nu mai trebuie, după ce m-a amenințat că nu mai vine a doua oară. Și ajută-l Doamne să livreze cele 60 de comenzi astăzi, să nu-l am pe conștiință!

Recunosc, am păcătuit și merit pedeapsa. Am zis că nu mai comand online de la eMag și totuși am făcut-o pentru că era singura variantă să iau produsul ăsta mai ieftin. Banul e ochiul dracului, ai dreptate. Mă căiesc și nu o să mai fac!

Acum, că m-am căit și mai am ceva adrenalină disponibilă, îmi permit să-mi imaginez dialogul dintre aplicanții la funcția de curier la firma „afacere românească”, cu care se încăpățânează eMag să lucreze, nu știu de ce, și omul lor român de la resurse umane:

– Bă, ești nesimțit?

– Da!

– Ai tupeu?

– Da!

– Uiți să dai restul?

– Da!

– Ești angajat pe nedeterminată. Altu’ la rând!

great-customer-service-quotes

Nu-mi mai bat capul cu o plângere, deși îmi place la nebunie să fac asta uneori. Prefer ca de acum înainte chiar să mă țin de cuvânt și să comand în altă parte online, oriunde altundeva „cu plăcere”.

Aștept drona!